TUŞBA İLÇE TAPU MÜDÜRLÜĞÜ
 
Tuşba İlçe Tapu Müdürü : Alattin UNUTUR(Tusba/tsm@tkgm.gov.tr)
 
Adres                               : Valilik binası Zemin Kat No:1Tapu Müdürlüğü Van
 
Telefon                            : 0432 280 11 73-93
 
Faks                                 : 0432 214 25 06
 
 

Alattin UNUTUR
Tapu Müdürü

 

        1955 yılında Bitlis’te doğdum.İlk,Orta ve Liseyi Bitlis’te bitirdim.28.08.1977 yılında Bitlis Kadastro Müdürlüğünde Sicil Katibi olarak göreve başladım. 1984-1986 dönemlerinde Ankara’da Genel Müdürlüğümüz bünyesinde açılan 2 yıllık Memur Tekamül Kursunu bitirdikten sonra Bingöl Tapu Sicil Müdürlüğüne atandım. 1988 yılında Bitlis Tapu Sicil Müdürlüğüne Şef olarak atandım. 1995 yılında Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Sosyal Bilimler bölümünü bitirdim. 1998 yılında Genel Müdürlüğümüzce açılan Müdür Yardımcılığı sınavını kazanarak İğdır Tapu Müdürlüğüne atandım.2004 yılında yine Genel Müdürlüğümüzce açılan Tapu Sicil Müdürlüğü sınavını kazanarak Erciş Tapu Müdürlüğüne atandım.2006 yılında tekrar İğdır Tapu Müdürlüğüne atandım.Atandığım Tuşba Tapu Müdürlüğüne 12.09.2014 tarihinde görevime başladım.Evli Beş çocuk babasıyım.
 
 
MÜDÜRLÜĞÜMÜZE BAĞLI MAHALLE KÖY VE KÜTÜK SAYISI
 
    Müdürlük sorumluluk sahasında 65 adet mahallemiz bulunmakta ve bunlara ait 691 adet tapu ve kat mülkiyeti kütüğümüz bulunmaktadır.Arşivimizde 3 adet compact dolap sistemi bulunmakta olup üretilen iş ve işlemlere ait tanzim edilen evraklar Kurumumuzun arşiv yönetmeliğine uygun bir şekilde,nem ve ısı kontrolu yapılarak  arşivlenerek saklanmaktadır.
 
 
İŞLEYİŞİMİZ :
    Müdürlüğümüzde servis bölümü tadilat yapılmak suretiyle tamamen onarılarak modern ve hizmet alanına yakışır bir görünüm kazandırılmıştır.
    Genel Müdürlüğümüzün çalışmaları neticesinde vatandaşlara kolaylık sağlamak ve çağdaş hizmet verebilmek adına Kurumumuz internet  sitesi üzerinden TKGM sayfamızdan e-TAPU UYGULAMALARI’nı seçerek on-line  randevu alabilir,Alo Tapu Hattı olan 444 82 78 nolu telefona ulaşarak hertürlü istek ,öneri,memnuniyet ve şikayetlerini iletebilmektedirler.
   İdaremize başvurarak giriş yaptıktan sonra  kendilerine işlem ile alakalı bankaya yatırmaları gereken harç miktarını internet üzerinden öğrenebilmekte ,sms yolu ile iş ve işlem sahiplerine bildirilerek  e-tahsilat ile ödemelerini güven içerisinde yapabilmektedirler.
   Başvuruların alınmasında; ilk müracaat danışmaya yapılmakta, işlem başvuruları görevli memurlar tarafından alınmaktadır. Başvuru belgesinin alınmasını müteakip alınan bilgi ve belgeler  2 görevliye teslim edilmekte, görevli arkadaşların dosya ve kütüklerini kontrol edip bilgisayardan da teyidi alındıktan sonra Müdür ,Yetkili Müdür Yardımcısı tarafından sırasıyla işlemi gerçekleştirecek memurlara havale yapılmakta ve bunun takibi ve kontrolüde de yine Müdür Yardımcısı tarafından yapılmakta, işlem aşamalı olarak bekleme salonunda ekrana yansıtılmakta olduğu gibi ayrıca mesaj yolu ile vatandaşlarımız bilgilendirilmektedir. Hiçbir şekilde vatandaş ile işlemi yapacak memur muhatap olmamaktadır.
    Kurumumuz Sürekli Kurumsal Gelişim Projesi kapsamında her kademedeki personelimizin eğitimi amacı ile hem Tapu Kadastro Genel Müdürlüğü hemde Müdürlüğümüzün bağlı bulunduğu Van Tapu ve Kadastro XV.Bölge Müdürlüğü idaresinde Etik,Kalite Yönetimi,Güncel Mevzuat gibi eğitimler verilmektedir.
    Vatandaşlara verilen hizmetin kalitesi de K-Q TSE- ISO-EN-9000 kalite belgesi ile tescillenmiştir
    Sonuç olarak müdürlüğümüz çağdaş olarak en iyi hizmeti en kısa süre içerisinde ve en kaliteli şekilde vermek için büyük bir çaba içerisindedir.